POLITIKA KVALITY
Politikou kvality a hlavním cílem ZKK s.r.o. je:
Vytvořit a trvale udržovat prostředí vysoké úrovně kvality provozované činnosti a tím dosáhnout přiměřené důvěry a splnění očekávání klienta při činnostech ZKK s.r.o.
Pro naplnění hlavního cíle přijalo vedení tyto dílčí politiky kvality:
- Politika nestrannosti:
Nedodává ani nenavrhuje produkty toho typu, které certifikuje, neposkytuje klientovi poradenství týkající se způsobu jednání v záležitostech, které jsou překážkami certifikace, neposkytuje jakékoliv jiné produkty nebo služby, které by mohly zpochybnit důvěrnost, objektivitu nebo nestrannost ZKK s.r.o.
- Politika zachování nediskriminačních podmínek:
Politika a postupy ZKK s.r.o. jsou nediskriminační, ZKK s.r.o. zpřístupňuje svoje služby všem žadatelům bez nepatřičných podmínek a omezuje své požadavky na požadavky týkající se rozsahu oprávnění
- Politika zachování důvěrnosti:
Řídí všechny informace získané o klientovi a považuje je za důvěrné.
- Politika přezkoumání:
Pravidelné přezkoumávání je zdrojem neustálého zlepšování systému kvality.
- Politika uchovávání záznamů:
Dodržováním stanovených zásad pro uchovávání záznamů o činnosti ZKK s.r.o. posilovat důvěru ve věrohodnost procesu a ochranu informací.
- Politika řešení stížností a odvolání:
Rychlým a objektivním vyřízením stížnosti nebo odvolání posilovat důvěru.